Onze reis naar Florida

24 oktober 2014 - Purmerend, Nederland

Koffers inpakken     Bijna zover!Florida

Vrijdag 24 oktober. Nog 3 dagen te gaan en dan vertrekken wij. Cor en ik zitten nog midden in de verhuizing in de Sydneystraat (van de 8e naar de 2e etage) maar beginnen nu toch wel de kriebels te krijgen. Vanmorgen was de 1e prioriteit: INPAKKEN! Samen zijn we aan de slag gegaan, om alles voor bijna 6 weken vakantie, in te pakken. Of het allemaal mee kan, valt nog te betwijfelen! In ieder geval zullen de echte Hollandse zaken als koffie, vlokken, chocoladekorrels en drop meegaan naar het heerlijke warme Florida!

Koffie en hagelslag mee!

1. MARC & Leen:
    24 oktober 2014
    ha dat is leuk , als we de valiezen kunnen gaan pakken dan gaat het korten, spannend !!! Opgelet voor overgewicht hé!
    20 kg per persoon? Voor 6 weken ???
    groetjes,
    Leen
  2. Ton en Els:
    24 oktober 2014
    Wij hopen dat jullie een fijne vakantie tegemoet gaan.
  3. Ineke & Rob:
    24 oktober 2014
    Nu al inpakken? jullie gaan pas maandag weg!
    Als je zo vroeg inpakt neem je altijd te veel mee.
    Vergeet in ieder geval je zwemvest niet mee te nemen.
    Veel plezier.
    Ineke & Rob
  4. Carla:
    24 oktober 2014
    Nog even .... en jullie zitten in het vliegtuig naar het warme Florida terwijl wij hier de kou ingaan :-(
    Geniet van jullie reis en we kijken uit naar jullie reisverhalen en foto's! Liefs Hans en Carla
  5. Marian:
    Hele fijne reis. En genieten. Knuffels
  6. Anke:
    25 oktober 2014
    De laatste loodjes en dan gaan jullie lekker weg! Heel veel plezier, lekker bijkomen van de afgelopen periode en genieten! Liefs, Anke & George
  7. Herman:
    25 oktober 2014
    Wat lastig he dat inpakken en wat je allemaal mee moet nemen voor 6 weken.
    Wij wensen jullie een heel fijne tijd in Florida, zou bijna jaloers worden.
    We kijken uit naar jullie verhalen. Liefs Herman en Henny
  8. Jan en Suzan:
    25 oktober 2014
    Mona, Cor, inderdaad spannend, echter wanneer je ruimte te kort komt zijn er altijd ondernemingen waar je 20Ft containers kan huren. Bagage per luchtvracht nazenden kan ook nog altijd. Rob & Ineke jullie hebben helemaal gelijk. 4-5 uur van de voren pakken is ruim voldoende. Beter is nog alleen handbage meenemen en ter plekke koffers en andere zaken aanschaffen,
    Jan en Suzan
  9. Cor van schalkwijk:
    26 oktober 2014
    Succes met verhuizing en pakken (inmiddesl al klaar?).
    Eeen hele goede reis en fantastische Amerika-weken!
    Ik neem aan dat jullie in Amerika op de markt gaan staan om de Nederlandse eetwaren te vergelden om wat extra vakantiegeld te hebben??
  10. Diana:
    27 oktober 2014
    Heel veel plezier geniet van alles wat je tegenkomt en van elkaar. Leuk om jullie via dit blog te volgen, groetjes Diana
  11. Arne:
    heel veel plezier deze reis. Geniet ervan. Groetjes Arne
  12. Rob:
    27 oktober 2014
    Maandag 27 Oktober. Ik heb vanmorgen om 0.710 uur Mona en Cor veilig naar Schiphol gebracht. Thuis heb ik op Flightradar24.com hun vliegtuig gevolgd tot ongeveer in de buurt van Groenland, dus ze zitten in de goede richting. Nog een goede reis verder. Gr Rob
  13. Ma Ria ossebaar @icloud .com:
    28 oktober 2014
    Goede vlucht knuffel
  14. Ma Ria ossebaar @icloud .com:
    28 oktober 2014
    Heb de foto gezien waar jullie nu logeren op m n Ipad
  15. Els en Wim:
    29 oktober 2014
    Geniet maar lekker in Florida en wij kijken vol spanning op naar jullie berichten, Gr. .E & W
  16. Ma Ria ossebaar @icloud .com:
    29 oktober 2014
    Cala belde net moest naar de kapper heb nog tot heel laat gefeut
  17. Els en Wim:
    29 oktober 2014
    Verslag wel 2 keer gelezen om er goed van op de hoogte te zijn van " alle " jullie belevenissen !!

Gr.Els & Wim
  18. Ma:
    1 november 2014
    Fijne boot dus ,maak maar veel plezier