Laatste dag

4 december 2014 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Lieve allemaal,

Het is 10.00 uur p.m(avond)en nog steeds 19 graden! Dit was de laatste dag van een fantastische vakantie!                                                                                       Het begon met een stralende blauwe hemel, en werd uiteindelijk 27 graden!   Cor en ik hebben hardgelopen, de laatste boodschapjes gedaan en heerlijk relaxt bij het zwembad gezeten. De meisjes hebben gezwommen, Cor heeft z'n boekje gelezen en ik was  druk met m'n borduurwerkje. Een super relaxte dag, waarin ik toch nog ff snel 3 mooie jurkjes scoorde bij de Ross! Ook die moeten mee.                             En toen kwam het inpakken. Ik kan jullie vertellen dat met veel gepuzzel Cor en ik 2 grote tassen van 23 kg per stuk hebben en 2 handbagage koffers van elk 12 kg. Dus het is gelukt!! Je moet niet vragen hoe we ons morgen moeten aankleden want er kan echt niks meer in de reistassen! T-shirt, trui, vest, leren jasje, een heerlijk warm vest, traningsbroek en pantalon. En dat allemaal met 28 graden! Bij de douane zullen ze zich wel afvragen of we wel sporen. Mogelijk ook wat verdacht met al die kleding, maar het kan bij ons echt niet meer in de reistassen!  We hopen het te kunnen uitleggen.

Bij Nancy en Marcha is het veel erger. Zij hebben een extra reistas en vertrekken met totaal zo'n 90 kg(incl. handbagage). Ach, we hebben ook wel veel plezier gehad met inpakken hoor! Foto's zijn er nu niet van, maar die komen aan de orde als we jullie (heel gauw) persoonlijk spreken.                                                            Ik wil, ook namens Cor, iedereen ontzettend bedanken voor de reacties en meeleven van onze reis. Natuurlijk zal ik van deze vakantie een boek in elkaar flansen. Zodra dat klaar is zijn jullie allemaal van harte welkom bij ons thuis om dit te bekijken.

Cor en ik filosoferen nu al over onze volgende reis. Wij komen zeker terug in Florida, maar zullen ,naast het shoppen, nog meer bekijken van de flora en fauna.die Florida te bieden heeft. Inmiddels zijn wij met Canadese vrienden alweer op zoek naar de volgende cruise, die zeker wat langer zal duren dan 7 dagen.

Lieve familie en vrienden, wij zullen morgen(4 december)om 9.00 uur(ochtend) vertrekken naar de luchthaven in Orlando. Om 13.18 vliegen we naar Houston en vandaar rond kwart over vier naar Amsterdam waar we vrijdag 5 december om 8.15(ochtend) aankomen. We hebben er zin in. Tot het volgende reisverslag!

1. Michel en Yvonne:
    4 december 2014
    Wij wensen jullie een voorspoedige vlucht naar huis.
    De extra kleding heb je (helaas) hier hard nodig.
    Michel en Yvonne
  2. Diana:
    4 december 2014
    Een hele goede vlucht en bedankt voor het bloggen.
    Ik vond jullie verhalen en de foto's heel leuk.

Groetjes Diana
  3. Greet van den Dries:
    4 december 2014
    Welkom thuis, en een goede vlucht, lfs van ons!
  4. Cor van schalkwijk:
    4 december 2014
    Goede reis, warme kleding bij ons hard nodig.
    Tot ziens